۲ پاسخ

عزیزم شاید مسمومیت گوارشیه من خودم اول عید اینطوری شدم‌دو‌روز اسهال بودم سرم زدم الانم ریزه خوری میکنم ترش میکنم و بهم میریزم باز

کته ماست با موز بخور درست میشی

سوال های مرتبط