۴ پاسخ

یکم از شیرت بدوش بعد با قطره چکان بریز تو دماغش

از شیرت بریز تو دماغش دو سه قطره

عطسه نوزاد عادیه ولی برای بینیش اسپری بینی بخر و پوار . اول اسپری و بزن یکم که نرم‌ شد با پوار درارش . یا مثل من جای پوار با ته سنجاق .‌

من دو قطره آب و نمک میریختم تو بینیش اولش یکم گریه میکرد ولی مثل آب رو آتیشه

سوال های مرتبط