۶ پاسخ

قطره سدیم کلراید بگید دقت کن اسپری برا بزرگتر خوبه برا اینا قطره بهتره که سرشو عقب بگیری قطره بریزی بره پشت حلقش

قطره بگیر از داروخونه واسش
سدیم کلرید فکر کنم اسمش باشه
بگو قطره بینی برای نوزاد میخوام حتما
هر موقع حس کردی اینطوری شده بریز تو بینیش ۳ قطره
بعدم خودش عطسه میکنه تخلیه میشه
یا نرم میشه مخاط بینیش راحت میاد بیرون و اذیت نمیشه
هیییچ وقتم چیزیو تو بینیش نکن خطرناکه

ممکنه رفلاکس باشه

سلام عزیزم
داخل بینیشو ببین اگه مخاط بینی داره با فین گیر تمیزش کن
بعضی بچه ها اضافه شیر رو ک بالا میارن پشت حلقشون اونجوری صدا میده بعد از شیر 15دیقه صاف نگهش دارید شیرش کامل بره پایین یا اگه بالا عم اورد اونجوری صدا نده بعدش❤🙂

نور بنداز ببین کثیف شده با یه سوزن قلفی کوچیک بکش تو دماغش بکش بیرون دیگه راحت می‌تونه نفس بکشه خرخر نمیکنه این عادیه همه بچه ها همینجورین

بینیش عزیز دلم‌ شیر پشت حلقش میمونه

سوال های مرتبط