الهی انشالله که زود خوب میشه
وای پسر منم شنبه واکسن داره از الان استرس گریه هاش دارم
ای خدا طفل معصوم🥺
بخدا من هنوز دخترم با کولیکش و گریه های یکسره ای که میکنه روزم شب و شبم روز میشه، دیگه طاقت دردای دیگشو ندارم بهقران
دوماهگی خیلی واکسنش بده. من هم پسرم هم دخترم سخت ردش کردن. امروز ۴ ماهگی زدم راحت بود خدارو شکر
شخیره
واکسن زدی درسته من زدم پسرم تا سه روز داغون بود الان فکرش میکنم میخوام دیونه بشم
عزیز دلم واکسن زده🥺 انشاالله زود خوب بشه
خدا نکنه سایت رو سر کوچولوت مستدام باشه 🫠
واکسن ۲ماهگی زدین؟🥺
چرا پاهاشو بستین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.