الهی بمیرم تو این حال نبینمت

تصویر
۹ پاسخ

الهی انشالله که زود خوب میشه

وای پسر منم شنبه واکسن داره از الان استرس گریه هاش دارم

ای خدا طفل معصوم🥺
بخدا من هنوز دخترم با کولیکش و گریه های یکسره ای که میکنه روزم شب و شبم روز میشه، دیگه طاقت دردای دیگشو ندارم به‌قران

دوماهگی خیلی واکسنش بده. من هم پسرم هم دخترم سخت ردش کردن. امروز ۴ ماهگی زدم راحت بود خدارو شکر

شخیره

واکسن زدی درسته من زدم پسرم تا سه روز داغون بود الان فکرش میکنم میخوام دیونه بشم

عزیز دلم واکسن زده🥺 انشاالله زود خوب بشه
خدا نکنه سایت رو سر کوچولوت مستدام باشه 🫠

واکسن ۲ماهگی زدین؟🥺

چرا پاهاشو بستین؟

سوال های مرتبط

مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی