۵ پاسخ

فدای سرت ان شالله به لطف خدا باز باردار میشی عزیزم صبور باش

زمان حالتو بهتر می کنه بعدا دوباره اقدام کن خداوند بهترین هارو برات میخواد بهش اعتماد کن

قطعا صلاح این بود غصه نخور

چرا خب خودخواسته سقطش کردی عزیزم

چند هفتگی سقط کردی

سوال های مرتبط