۱۲ پاسخ

آره از ۱۸ دی اقدام کردم گرفتم راحت شدم

آره راحت شدم خداروشکر

یکی دوماهی هست گرفتم من

منم از 15بهمن گرفتم تازه ده روز خوب شده ولی بازم زیاد نمیگه شاید در روز بین ده بار شش بار خودش میگه بقیش خودم میبرم
بیشتر پی پی میگه
وقتی که چیزای سردی میخوره
زود زود جیش می‌کنه تا میخواد بگه نوک شورت یک کوچولو خیس میشه

خیلی وقته یک سالو ۱۰ ماهش بود

من اقدام نکردم ولی دیدم ساعت طولانی پوشک خشکه بردم سرویس نیم ساعت موندیم آب بازی حرف چند روز اصلا جیش نکرد

از 2 سالگی گرفتمش از پوشک
اما باز حاملم، باز باید همه این مراحل رو دوباره برم. حالم بده ازین بارداری ناخواسته😭

بله من یک ماه میشه از پوشک گرفتم

من گرفتم یکم برا پیف داستان داریم نهایت میره حموم آب داغ میخوره به باسنش بهش کمک میشه راحت دفع کنه و جلوشو نگیره 😅

نه🙄🙄

من گرفتم تموم شد

اقدام کردم ۳ روز
همکاری نکرد اصصصصلا
یبارم خودش نگف جیش دارم، میبردم دسشویی هم لجبازی میکرد ، دیگه بیخیال شدم تا یکی دو ماه دیگه

سوال های مرتبط