۴ پاسخ

من یه شب تا صبح شدم 2فینگر با همونم بستری شدم
چون دردام شروع شده بودن دیگه آمپول فشار نزدن تا شبش فول شدم

من ده روز دوسانت بودم

من دو فینگر هستم ولی خبری از درد نیس

عزیزم یک فینگر که هیچی نیست
ممکنه اصلا باز هم نشه حتی ۴۰ ام رد کنی
ولی اگه درد داری دردات شدید شد یعنی داره باز میشه

سوال های مرتبط