۶ پاسخ

منم وقتی میشینم بیشتر لگد میزنه

منم نشستت بیشتر لگد میزنه این ور اون ور میزنه انگار مخاد فرار کنه

عوضش مال من وقتی دراز میکشم پهلوهامو سوراخ میکنه

شاید جاش بده مثلا شلوارت کشش رو شکمه یا قوزی میشینی بهش فشار میاد
سعی کن بیشتر دراز بکشی یا لم بدی

بد می‌شینی تو اذیت یا کش شلوارت اذیتش می‌کنه منم همینجوری ام

منم همینجوره
مخصوصا اگه سرسفره بشینم
انگار داره له میشه

سوال های مرتبط