۶ پاسخ

تا ۳۷ هفته نزدیک ۳۲۰۰ میشه اگه تغذیه تو خوب کنی.

هفته ای ۲۰۰گرم‌ وزن میگیره

تازه از قبل لیدی میل هم استفاده میکردم الان دیگه رو تغذیم بیشتر دقت میکنم البته قبلشم همه چیز میخوردم الان جدیدا بستنی هم اضافه کردم

من ۲۹ هفته ۱۲۰۰ بود گفت نرماله کاملا
تا ۳۷ هفته فک کنم بالای ۳ میشی

۳۲هفته باید حداقل دوکیلو باشه

نمی‌دونم من سی هفته وزنش ۱۵۲۵ بود گفت کمه 🥲

سوال های مرتبط

مامان دلارز خانم😍 مامان دلارز خانم😍 ۷ ماهگی
مامان دخترکوچولو مامان دخترکوچولو ۱۲ ماهگی
مامان تیتون 🩷 مامان تیتون 🩷 روزهای ابتدایی تولد