مصرف آویشن در شیردهی مجازه؟

۷ پاسخ

من مقدار کم استفاده میکردم تو غذاهام

برای دل درد عالیه ، من روزی یه لیوان میخورم

اره بابا اگه خون‌ریزی نداری

من میخورم.
همه چی میخورم.
اصلا رعایت نکردم بچمم خیلی سرحال و خوبه

من همیشه به خاطر اینکه ضد نفخ میخورم
مخصوصا اگه حبوبات اینا میخورم

من میخورم

اره.

سوال های مرتبط

مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی
مامان Lena👶🏻💗 مامان Lena👶🏻💗 ۳ ماهگی
مامان 💕رقیه💖 مامان 💕رقیه💖 ۷ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی