در آخرم پودر کاکائو روش الک کن بذار یخچال دو سه ساعت بمونه
یه چیزی تو این حالت
لایه لایه بیسکوئیت و ماه بریز
شیر رو روگاز بذار رو شعله کم، شکر داخلش حل کن، آرد سفید و نشاسته ذرت بریز حل کن داخلش، و پودر نسکافه. قشنگ هم بزن زیاد بمونه که یکم غلیظ شه،(زیاد غلیظ نمیشه)
بعد خامه و کره اضافه کن حل کن و در آخرم زرده تخم مرغ.
♦️دسر نسکافه ای خوشمزه و راحت؛ بدون نیاز به فر و همزن، برای افطار آماده کنین
مواد لازم:
🔹شیر ۴ لیوان
🔹شکر ۱۵۰ گرم
🔹آرد سفید ۳ قاشق غذاخوری
🔹نشاسته ذرت ۲ قاشق غذاخوری
🔹نسکافه ۱ قاشق غذاخوری
🔹خامه صبحانه ۱۵۰ گرم
🔹زرده تخم مرغ ۱ عدد
🔹کره ۳۰ گرم
🔹بیسکوییت پتی بور ۱ بسته
#آشپزی
#ماه_نور
ماقوت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.