من میخوام قرص چاقی بخورم خیلییی لاغر شدن🫠🥴
ن عزیزم ب هیچ عنوان استفاده نکنید
میتونید بعداز شما امگا۳استفاده کنید
من که اینقدر لاغر شدم
میگن نمیشه منممنتظرم بچمو از شیر بگیرم قرص بخورم
نه تو دوران شیر دهی نمیشه اصلا
سوال منم هست واقعا یه ساله استپ وزنی کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.