۶ پاسخ

من می‌خوام قرص چاقی بخورم خیلییی لاغر شدن🫠🥴

ن عزیزم ب هیچ عنوان استفاده نکنید
میتونید بعداز شما امگا۳استفاده کنید

من که اینقدر لاغر شدم

میگن نمیشه منم‌منتظرم بچمو از شیر بگیرم قرص بخورم

نه تو دوران شیر دهی نمیشه اصلا

سوال منم هست واقعا یه ساله استپ وزنی کردم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی