۴ پاسخ

چرا خودتو اذیت می‌کنی ؟ خب شیرخشک بخوره بچه هم راحت ترس هم بیشتر سیر میشه هم ویتامیناش تکمیله

بچخ من میگیره ولی خیلی شیرم کمه

معمولا میگن چون شیر خشک خوشمزه تر و‌شیرین تره بعد یه مدت بعضی بچه ها شیر مادرو نمیخورن دیگه!! ولی اگه بدی بمکه زیاد میشه دوباره،وقتی خیلی گرسنه ست مقاومت کن و سعی کن مجبورش کنیدسینت رو بگیره

منم همین مشکل رو دارم
ولی دیگه تو ۴ ماهگی اصلا نمیگیره
خودت رو سرزنش نکن هر کاری از دستت بر میومده انجام دادی

سوال های مرتبط