۳ پاسخ

من اولی سرکلاژ بودم بعد زایمان توده از رحمم برداشتن طول دهانه رحمم کم شده دکترم گفت اگه این عمل نکرده بودی سرکلاژت نمیکردم

اره دخترخاله ی من دوقلو داشت سرکلاژ کرد برای بچه بعدیش لازم نبود سرکلاژ

سوال منم هست

سوال های مرتبط