۴ پاسخ

ای خدااا نگاش کن توروخدا😍😍

ای خدااااااا😍
چقدی بودن این فسقلیا
ادم متوجه‌بزرگ شدنشون نمیشه واقعا، باید از لحظه لحظشون لذت برد با تموم‌سختیا، چون یه روزی دلمون برای همین لحظه هاشون تنگ‌میشه🥲
خدا حفظش کنه عزیزم🥰😘

وای من سه تا دارم و سر سومی اینقدر خسته شدم و دست تنهام که اوایل اصلا پشیمون بودم از بچه آوردن.البته که همه‌شونو میخواستیم خودمون.
ولییی الان دلم باز یه نی نی دیگه هم میخواد🤦‍♀️😫

بنظرم بهترین حس دنیاست با تمام سختیاش
من که سر زایمانم میخواستم بمیرم اما بازم دلم بچه میخواد🫠🫠اما به قول شما در زمان های خیلی دوووور

سوال های مرتبط