ای خدااا نگاش کن توروخدا😍😍
ای خدااااااا😍
چقدی بودن این فسقلیا
ادم متوجهبزرگ شدنشون نمیشه واقعا، باید از لحظه لحظشون لذت برد با تمومسختیا، چون یه روزی دلمون برای همین لحظه هاشون تنگمیشه🥲
خدا حفظش کنه عزیزم🥰😘
وای من سه تا دارم و سر سومی اینقدر خسته شدم و دست تنهام که اوایل اصلا پشیمون بودم از بچه آوردن.البته که همهشونو میخواستیم خودمون.
ولییی الان دلم باز یه نی نی دیگه هم میخواد🤦♀️😫
بنظرم بهترین حس دنیاست با تمام سختیاش
من که سر زایمانم میخواستم بمیرم اما بازم دلم بچه میخواد🫠🫠اما به قول شما در زمان های خیلی دوووور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.