مامانا ماما همراه کسی گرفته چجوریه؟

۲ پاسخ

من از اول بارداری ماما همراه گرفتم هر دوهفته مراقبت دارم کلاس ورزش داریم هر هفته تا الان خوب بوده همیشه در دسترسه و اینکه موقه زایمان خوبه بیاد چون شوهر آدم یا مادرو خواهر استرس دارن بیشتر ب آدم استرس میدن ولی اینا بلدن آدم آروم میکنن تا اینجا ک من راضیم حالا بقیش نمیدونم

من نگرفتم ماما اصلا

سوال های مرتبط