من از اول بارداری ماما همراه گرفتم هر دوهفته مراقبت دارم کلاس ورزش داریم هر هفته تا الان خوب بوده همیشه در دسترسه و اینکه موقه زایمان خوبه بیاد چون شوهر آدم یا مادرو خواهر استرس دارن بیشتر ب آدم استرس میدن ولی اینا بلدن آدم آروم میکنن تا اینجا ک من راضیم حالا بقیش نمیدونم
من نگرفتم ماما اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.