۵ پاسخ

بهنام پور عزیزم عالیه واقعا از هر نظر بیسته

خانم یاربی هم خیلی خوبه حرف ندارن
من با خانوم یاربی قرار داد بستم ولی سزارین شدم نشد که بیان 😅

اره من امروز رفتم پیشش براقرارداد و کلاس..اخلاقش عالیه

من ازش تعریف زیاد شنیدم
خانم وفایی هم میگن خوبه

بهنام پوره عزیزم من ک بدون ماماهمراه دیروز زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان مهراس 😍 مامان مهراس 😍 ۴ ماهگی