فقط از سنو میشه فهمید جفت پایینه یا علائم داره ؟

۴ پاسخ

من احساس درد و فشار داشتم، همش حس میکردم سرپام الان پریود میشم از دردش، سونو گف جفتم پایینه باید استراحت کنم بره بالا

براي بعضيا علائم داره
مث خونويزي
لكه بيني
لكه بيني بعد از دفع

دقیق نمیدونم ولی برای منکه پایین بود علائمی نداشتم

آره سونو میگه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حُسنا خانوم مامان حُسنا خانوم هفته بیست‌وهشتم بارداری