۱۸ پاسخ

چی داره توش؟؟سالمه براشون اگ خوب منم امتحان کنم

ولی خودم براشون لباس تابستونی و اسباب بازی و بازی فکری براشون میخرم

اي خدا نوش جونش

میخوام پرده هامو عوض کنم رو بچم حساب باز کردم 😂😂فعلا ۱۲جمع شده ،عموشو چندتا از پسر عموهای پدرش موندن بیان پولم جور میشه😂

تا الان ۶ تومن یکو خورده ای مونده هنوز🥲

من میخوام جا ادویه ای بخرم برای خودم😂😂😂😂

هیچی فقط مامانم لباس خریده ی دست هر کی عیده میده باید دوبرابر شو بدم کم کمش

اخه ننه نوشه جانش عزیزم تاپیکاتو دیدم شما کجای تهران بودین ک اینطوری تخریب شد خونتون؟
و اینکه خواستم بدونم این شلوارای گل پسرتو از کجا گرفتی تو تاپیکای قبلیتم هست راه راهی

آخخخ ننه دلم رفت براش خدا حفظش کنه عزیزم ♥️🥰

زیاده شاید. تیکه طلا

نوش جونش🥰

چقد خوشتیپی 🥹🤎

یک بسته پوشک ۷۰۰ تومنی فقط همین

خدا تیپش😍😍😍کفشاااش

با عیدی خودمو بچم شاید بتونم یه سکه ۷۰۰ سوتی بگیرم😂

نوش جون
عیدیاش طلا و اسباب بازی بودن،نقد نبود

هیچ والا ،عزیزم نوش جونش

هیچی عیدی اونقدر جمع نکردن

سوال های مرتبط

مامان شکلات🍬🍩 مامان شکلات🍬🍩 ۲ سالگی