رده s سامسونگ بگیر
یا سامسونگ s25-s26
یا ایفون مدل بالا
من ۱۶ فروختم بنابدلایلی ۱۳ کردم(هردو پرومکس)۱۶ کجا ۱۳ کجا
مدل بالا بخر
آیفون 17 پرومکس دوربینش عالیییییه
حتی از 25 اولترا هم بهتره
گوشی های سامسونگ حتی پرچمدار هاش هم خوب نیستن و یه فیلتر روی عکس ها میندازه اما آیفون طبیعی تره
من s24 گرفتم خوبه
سامسونگ A56 خوبه
سامسونگ اس ۲۴ یا ۲۵ اولترا
،s25اولترا
دوربینش خیلی بهتر آیفونه
من s23 ,دارم با هم دوره اش ایفون مقایسه کردیم برا من خیلیییی بهتر بود
مامانم s25گرفت دیگ نگم برات🥲قابل مقایسه با ایفن ۱۵پرومکس دختر عموم نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.