اس ۲۵اولترا دوربینش عالیه رقابت میکنه باایفون
بنظرم هیچی به آیعون نمیرسه
من سامسونگ s21 دارم از دوربینش راضی نیستم
a35سامسونگ
من ایفون یازده پرومکس با این که قدیمی شده ولی هنوزم عالیه
فقط ایفون عزیزم
من نوت ۱۱پرو دارم دوربینش عالیه
منم میخام بخرم بین آیفون و سری اس موندم از نظر کارایی
مث ایفون نداریم اما تو سامسونگا سری اس ۲۵ خوبه بد نیست
من آیفون ۱۳دارم راضیم البته مدل های بالاتر خیلی بهتره
سری اس سامسونگ
فقط آیفون والا حتی مدل ۷ ایفون خیلییییی قشنگ تر از سامسونگ عکس میندازه دیگه چه برسه به مدلای بالاتر
آ ۵۶ خیلی خفنه
کیفیت عالی فقط ایفون هیچی ب ایفون نمیرسه، من خودم ۱۶ پرومکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.