۱۹ پاسخ

برا من مباشی من ک خیلی راضیم عصای دستمه

من بین فلیپس و نینجا نینجا گرفتم راضی ام

فقط فیلیپس من سیلور کرست زیاد خوب نیست

فیلیپس،نینجا

من فیلیپس ۹۲۴۰ دارم خیلی راضیم ولی برا من قدیمی ه، من سال نود و شیش هفت خریدم الان خیلی مدل های جدیدتر و بزرگتر اومده
ولی خواستی بخری حتما فیلیپس بخر عالیه تو هواپز

من کنوود 7 لیتری دارم مخزنشم استیل و 10 برنامه پخت داره راضیم ازش

من ورونا

من یه دونه فیلیپس دارم هنوز استفاده نکردم یدونم hofner دارم ک استفاده میکنم و راضیم

من تفال سه سال دارم عالیه

دومنا ۹ لیتر عالیه

نینجا تک مخزن ولی بزرگش رو دارم خوبه

یونیک مکس خوبه راضی ام

من تکنو دارم راضی ام

فیلیپینی مخزن بزرگ دارم خیلی خوبه

Rügen

من فیلیپس دارم راضیم

مارک ونتو دارم من عالیه،حتما حرارت از بالا پایین بخر
و اینم بدون هیچ چیزی بدون روغن سرخ نمیشه😅🤭

شوهر من میفروشه تو شوش

۴ نفره فیلیپس عالی

سوال های مرتبط