اونایی که دیابت دارین انسولین میزنین اصلا شیرینی نمیخورید ؟

۵ پاسخ

من متفورمین میخورم همه چی میخورم اما کم زیاده روی ندارم میل به شیرینی هم کمه

من قندم نرماله
ولي از اول بارداري قند مصنوعي و طبيعي رو با احتياط مصرف كردم

منم قندم رفته بالا قندو حذف کردم کلا در هفته ۲ بار برنج میخورم اونم ۱۵ قاشق نونم نصف میخورم
دکترم گفت میوه و خرما نخور اصلا فقط نصف سیب بخور روزانه برم ببینم هفته بعد قندم چطوره

من قندم بالاعه ولی انسولین نمیزنم شیرینی تکو توک خیلی خیلی کم میخورم ولی برنج هرروز میخورم میوه هم هرروز میخورم🙈فردا ازمایش دارم ببینم چ گندی زدم😂

نه سعی میکنم نخورم مگه چی بشه نتونم جلو هوسمو بگیرم اونم یه مقدار کم

سوال های مرتبط