۲ پاسخ

هم بیمارستانا هم مطب بعضی دکترا، ماالان زنداییمون و باردار بود ساعت ۳ تاحالا مطب دکترش بود و سونو شد

بیمارستان بازع

سوال های مرتبط

مامان پناه و پارسا مامان پناه و پارسا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک ۳ سالگی