خانما تجربتون از پساری چیه؟ بعدش چطور استراحت کردید؟

۳ پاسخ

چجوری خیلی دردناکه گذاشتنش؟؟چقد طول میکشه؟

باید تقریبا مطلق باشی

من یک ماهه گذاشتم و بیشتر استراحتم اصلا نمیتونم زیاد وایسم همون پساری فشار میاره بهم..بعداز پساری باید استراحت کنی

سوال های مرتبط

مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 ۱ ماهگی