خانوما ،، تجربتون از سرکلاژ یا پساری بگید

۴ پاسخ

من سرکلاژ کردم
اصلا نفهمیدم
خیلیم خوبه

سرکلاژ کردم هیچ فرقی با قبلش ندارم نه درد نه سوزش.
پساری زیاد اثر چندانی نداره اگه وقت داری سرکلاژ کن

من سرکلاژ ‌کردم تا ۱۲ ساعت بعد از عمل خیلی درد داشتم اما بعدش مشکلی نبود

من پساری گذاشتم تا ۵ روز شدید اذیت شدم آخرم دهانه ی رحمم کوتاه و باز شد

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری