خانوما بنظرتون پساری بهتره یا سرکلاژ

۳ پاسخ

سرکلاژ بهتره

من بارداری اولم سرکلاژ بودم الان پساری گذاشتم
سرکلاژ بودم تا 38 هفته رفتم مشکلی نداشتم
الانم تازه ده روزه گذاشتم
از لحاظ راحتی پساری هم گذاشتنش دو دقیقه ای تمام میشه بعدشم راحت تر و دردم کمتر بود

قطعا سرکلاژ خودمم سرکلاژم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری