۷ پاسخ

من تو گوگل زدم نوشته بود اگه طول سرویکس کوتاه باشه پساری بهتره اگه دهانه رحم باز باشه سرکلاژ

طول سرویکستون چقدربودسرکلاژشدین خانوما؟

من سنوی انومالی نسبت ب ان تی سرویکسم اومدبود پایین برای همین سرکلاژ شدم پنج روزه

برای من به خاطر زایمان زودرس ناموفق قبلیم اینبار گفتن که سرکلاژ کنیم. خودمم جفتم پایین بود شکم درد داشتم. ۲۹ ام فروردین تو ۱۴ هفته و۴ روز سرکلاژ شدم.

من سنو انومالی رفتم نسبت به آنتی عددش کمتر شده بود سنو واژینال هم شدم بعدش سرکلاژ م کرد یک هفته میشه

نمیدونم کدوم بهتره اما روی سونوگرافی انتی و سونو داخلی تو 15 هفته نشون داد که نیاز به سرکلاژ هست

هر دو رو استفاده کن هم پساری هم سرکلاژ اینطوری ایمنی

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه ام مامان بچه ام هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری