من تو گوگل زدم نوشته بود اگه طول سرویکس کوتاه باشه پساری بهتره اگه دهانه رحم باز باشه سرکلاژ
طول سرویکستون چقدربودسرکلاژشدین خانوما؟
من سنوی انومالی نسبت ب ان تی سرویکسم اومدبود پایین برای همین سرکلاژ شدم پنج روزه
برای من به خاطر زایمان زودرس ناموفق قبلیم اینبار گفتن که سرکلاژ کنیم. خودمم جفتم پایین بود شکم درد داشتم. ۲۹ ام فروردین تو ۱۴ هفته و۴ روز سرکلاژ شدم.
من سنو انومالی رفتم نسبت به آنتی عددش کمتر شده بود سنو واژینال هم شدم بعدش سرکلاژ م کرد یک هفته میشه
نمیدونم کدوم بهتره اما روی سونوگرافی انتی و سونو داخلی تو 15 هفته نشون داد که نیاز به سرکلاژ هست
هر دو رو استفاده کن هم پساری هم سرکلاژ اینطوری ایمنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.