۶ پاسخ

دختر من هشت ماهگی مشخص شد علت ریز بودنش نارسایی جفت هستش نه ویار من🤦🏻‍♀️ و ختم بارداری گرفت
من و دکترم فکر میکردیم به خاطر ویار شدیم دخترم وزنش کمه ولی اخرش مشخص شد🤦🏻‍♀️ و متاسفانه اختلال رشد گرفته بود به خاطر نارسایی جفتش
رشدش تو ۷ ماهگی مونده بود🫠

خب چجوری میشه اخه؟؟

مشکلی وجود نداره بچه ریزه و توپر

ژنتیکه
توپر خوبه
پسر منم ۸ کیلو ولی نشون نمیده

جنین ؟؟؟

اگه اقوام میگن مشکل از چشماشونه😂

سوال های مرتبط

مامان نیکان و نیروان مامان نیکان و نیروان ۱ سالگی