دختر من هشت ماهگی مشخص شد علت ریز بودنش نارسایی جفت هستش نه ویار من🤦🏻♀️ و ختم بارداری گرفت
من و دکترم فکر میکردیم به خاطر ویار شدیم دخترم وزنش کمه ولی اخرش مشخص شد🤦🏻♀️ و متاسفانه اختلال رشد گرفته بود به خاطر نارسایی جفتش
رشدش تو ۷ ماهگی مونده بود🫠
خب چجوری میشه اخه؟؟
مشکلی وجود نداره بچه ریزه و توپر
ژنتیکه
توپر خوبه
پسر منم ۸ کیلو ولی نشون نمیده
جنین ؟؟؟
اگه اقوام میگن مشکل از چشماشونه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.