۱۲ پاسخ

بیا پیشم باهم غیبتشونو بگنیم براخودمون گریه کنیم سبک شیم

اطرافیان منم همینن
مخصوصا مادرم
ولی میخام بی تفاوت باشم فقط ب خودم وخانوادم اهمیت بدم توهم کلا حسابشون نکن آدم دلش میگیره ولی چاره چیه

عزیزم🥺
نمیتونی بری تراپی ؟ سبک میشی🥲❤️

عزیرم🥹

منم انقدر به یه گوش شنوای امن احتیاج دارم همیشه ولی خب همه درگیر زندگیه خودشونن ادم دوبار درد دل کنه دفعه سوم روش نمیشه🥲

اخ که نگم برات قشنگ درک میکنم ههمون همینیم، من خونواده شوهرم خبلی خیلی ازم دور هستن و کاری بهمون ندارن ولی امان از خونواده مادریم، تو همه کاری فضولی میکنن ولی تا یه سوالی میپرسیم ازشون میگن نمیدونیم

برو زیر آسمان با خدا حرف بزن خودتو خالی

ای جانم درکت میکنم

عزیزم من دلم میخوادگریه کنم سبک بشم

بخاطر آرامش خودتم شده ازشون دوری کن

بیا به من بگو جیگرم بعدش تو گوش بده پن میگم بهت

منم منم منم
همه اطرافیانم نه فقط خواهرشوهرم 🥴🥲

سوال های مرتبط