دختر منم از بعد واکسن دوماهگی دیگه شیر خوب نمیخوره
پسر من بعد واکسن دوماهگی اینجوری شد تازه یه دو هفته ای بود خوب شد دوباره واکسن چهار ماهگی رو زدیم همون جوری شده شیر نمیخوره اصلا
دختر منم همینه تو خواب میخوره فقط
دختر من از ۳ماهگی نخورد تازه خوب شده
پسر من ۳،۴ روز اینطوری بود
بذار تو شیشه زوری بش بده ازین سر شیشیه ها بگیر ک شبی سینه مادره
منم دیگ از بس شیر نمیخوره از امروز با سر سرنگ بهش شیر دادم
دیوونم کرده اینقدررر غر میزنه گشنه اس ولی شیر نمیخوره امروز اینقدر گریه کردم از دستش
دخترم از دوماهی شیر نمیخوره وقتی بیداره 😫😫😭
الان نزدیک دو ماهه🥲
از مایع هفته بود
وای من فک کردم بچم دیگه نمیخواد سینمو بگیره الان دوشبه لج میکنه به زور چند قطره میدم علتش چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.