تو ده سی سی آب حل میکردم میدادم
والا پسر من رفلاکسش خیلی شدید بود یه پودر داد با اون خدا رو شکر خیلی بهتر شده اصلا فکر کنم تموم شد رفلاکسش
تا۶ماهه .برای بجه من تا۳ماه بود
دکتر من گفت تا هفت هشت ماهکی
بستگی داره، اگر شدید باشه تا وقتی غذا بخوره ادامه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.