رفلاکس تاکی ادامه داره

۵ پاسخ

تو ده سی سی آب حل میکردم میدادم

والا پسر من رفلاکسش خیلی شدید بود یه پودر داد با اون خدا رو شکر خیلی بهتر شده اصلا فکر کنم تموم شد رفلاکسش

تا۶ماهه .برای بجه من تا۳ماه بود

دکتر من گفت تا هفت هشت ماهکی

بستگی داره، اگر شدید باشه تا وقتی غذا بخوره ادامه داره

سوال های مرتبط

مامان مهرسا👧 مامان مهرسا👧 ۱۶ ماهگی