۳ پاسخ

نه كچل نميشه بعدش خييلي زود جايگيزين ميشه
طبيعيه

دختر من از اول مو نداشت استرس اینو ندارم دیگع 😅😅

هروقت کچل شد😅😅

سوال های مرتبط

مامان آرن👶🏻🍋 مامان آرن👶🏻🍋 ۱۴ ماهگی
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی