۱۰ پاسخ

منم دقیقا مثل شما ذوقشو دارم ولی میترسم
پسرم فردا میره تو۶ماه

از پوره ها و حریره و فرنی شروع کن بعد ۶ ماهگی برو سراغ سوپ

دکتر به من گفت پنج ماه و نیم

من از چهارماه دادم

الانم میتونی اگه وزنش خیلی کمه یا خیلی زیاده یا رفلاکس داره .انگشتی بدی .خیلی کم مزه مزه کنه

من دوس داشتم هی شیر فقط بخوره غذا نخوره ولی دکتر گفته حتما باید غذاشو شروع کنم بخاطر رفلاکسش...

من لیامو بردم دکتر گف بعداز واکسن چهار ماهگی میتونی سرلاک برنج بدی دوهفته بعدم پورع سیب و هویج و حریره بادوم بدی

یه تایپیکی دیدم خیلی حرفش به دلم نشست ، نوشته بود از این دوره بچه تون لذت ببرید بوی شیر میدن وقت واسه غذا خوردن شون هست عجله نکنید

زوده،منم‌ذوقشو دارم😍
ان شالله آخر شش ماه

پایان شش ماهگی

سوال های مرتبط