سلام رفقا ترشح توی هفته من طبیعیه ؟
ترشح سفید رنگ دیدم ترسیدم مشکلیه یا نه ؟

۶ پاسخ

عزیزم تاپیک های قبلیتو خوندم
یه سوال همسرت قهوه مصرف می کرد یا نه قلیون چطور؟

طبیعیه عزیزم من هنوزم دارم

طبیعیه

اره منم زیاد دارم
واژن بعضی وقتا یهو تیر نمیکشه؟

نگران نباش عزیزم طبیعیه
کلا تو بارداری بیشتر میشه ترشح

از عفونت حتما

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان baby مامان baby هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان Joje🐣 مامان Joje🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ام بارداری