۱۱ پاسخ

منم چند وقته تاپیکاش نمیبینم کسی شماره ای ازش نداره؟

چقد بی شرفا زیر پست اون مادر زجر کشیده میخندیدن. هر تاپیکی میزد میومدن زیرش عین شیطان میخندیدن😭😭

ببخشید کی بود چش بود بچه چندسالش بود چرا فوت شد من نمیشناختمش

اخهههههه فوت شد☹️

ای وای تاپیک زده ک فوت شده چرا اخه🥺🥺😭

چقدر این بچه زجر کشید🖤😭

اره آسمونی شد😞

منم خبر ندارم ازش

اینو ببین

تصویر

میگن تو بیمارستان کما بوده پرکشیده طفل معصوم🥺

فک کنم آسمونی شده

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن ۵ سالگی