خانم ها کسی تازگیا سونو سه بعدی رفته هزینه ش چقد بوده ؟؟؟

۳ پاسخ

من یه تعیین جنسیت ساده رفتم یک‌و دویست

سونوگرافی که من‌میرم‌گفت بین ۷.۵ تا ۸ تومن

دو هفته قبل که رفتم 1300 بود

سوال های مرتبط

مامان گلبرگ مامان گلبرگ هفته سی‌وششم بارداری