۲ پاسخ

من تو این بیمارستان عمل بینی انجام دادم راضی بودم از بیمارستان و کادر پرستار و اتاق عمل .
بسیار تمیز هست
و بعد مرخص شدن چندین بار زنگ میزنن احوالت میپرسن

اره عزیزم بفرما
من یک ماه پیش اونجا زایمان کردم

سوال های مرتبط