۱ پاسخ

سلام من پسرم رفلاکس داشت از اواسط ۵ ماهگی فرنی شروع کردم با دستور پزشک و ی هفته فرنی دادم فقط اندازشو بیشتر میکردم هفته دوم سوپ دادم..فقط سوپ میدی هر سه روز ی چیز بهش اضافه کن ک اگه حساسیت داشته باشه مشخص بشه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی