۵ پاسخ

من ک بهمن ماه پریود شدم اول اسفند لک بینی داشتم رفتم آزمایشم مثبت شد 😭 اونم 7 هفته دکتر گفت خونریزیت الکی بوده

من از الان استرس گرفتم

چه کامنتای وحشتناکی😂ادم ب خودش شک میکنه

منم تازه فهمیدم باردارم

منه بدبخت تازه فهمیدم حامله ام 😭😭😭

سوال های مرتبط