چوس تومن 😑عیدی کجا بود همه خسیس شدن 🤣
هیچییییی
تو قلک ریختم اصلا در نمیارم یک شش ماه یک سال پول بریزم بی ارزش هم بشه مهم نیست
16 -فعلا.ماشین
۶ تومن سکه میخریم البت یکمم روش میزاریم
دو میلیون ک بابام بهش داد
فکریم براش ندارم
گذاشتم واسه خودمون تو این اوضاع خرج اضافه نباید کرد چیزیم لازم داشته باشه خودمون براش میخریم
۶ تومن
هیچی میشه شش تا بسته پوشک😂😂😂😂
200 تومن
۲۵ تومن تاالان جمع شده که بیشترم میشه تااخرعید😁😁
میرم برای خودم یه گرم طلا میخرم🫠
یه چیزم باید بزارم روش به بچه هاشون بدم😬😬😬😬😬
۱۲۰هزار ناقابل ازدونفر ودیگه تمااااااااااام😁😁😁😁
300 هزارتومان وجه نقد
ک هدیه دو نفر بود یکی صد داد یکی دویصت😎
ناقابل ۹میلون جمع کرده
۵میلون مادر شوهرم از قبل عید داده بود اونم ک صرف خرید لباس های عیدش کردم
خودمم بابام ۱۰تومن داده بود عیدی میذارم روش ببرم النگوهاش عوض کنم کوچیم میشه براش
۴ تومن عیدی گیرمون اومد تلویزیونمون خراب شد ۵ و نیم خرجش کردیم 🤭🤣 دلیلش تو تاپیک هام نوشتم🤣
۱۰ تومن قراره النگوش رو عوض کنیم کوچیک شده براش
ما امسال هیچ جا نرفتیم
هنوز به تومان نشده
بیشتر جوراب و پاپوش دادن
البته فقط خانواده خودم و همسرم رفتیم و تامام
۵۵۰۰ میدم براش طلا
۱ونیم نزدیک ۲میلیون میشه تا آخر عید
با دو دست لباس مامانم براش گرفته
جایی نرفتم امسال بخاطر شرایط فعلی مملکت
ولی عیدی هایی ک از خاله و عمو و مامانجون باباجون هاش گرفته بودو دادم براش گوشواره
یکو خورده ای 😂
تقریبا چهارتومن جمع کرده، میخایم براش دوچرخه بخریم، البته باید روش بذاریم، 7 تومنه
پسرم٨تومن ٦تومنشو باباش دادع😂
۶۰۰هزار تومن 😂😂😂کلی طلا میخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.