۱۳ پاسخ

نفخ داره شکمشو با روغن زیتون اروم ماساژ بده قطره هم بگو دکتر بده برا نفخش

انگار نفخه شیر خشکشه عوض کن

همش اینجوریه یا زیاد گریه میکنه

نفخه و هرکاریم کنی تقریباً تا چهار ماه داره

اره همه بچه ها اینطورین ..
ولی اگه زیاد گریه میکنه دلدرده و نفخش زیاده

خیلی نفخ داره شکمش چرب کن ماساژ بده ببین خوب میشه

عادیه عزیزم
دختر منم اینطور بود
بردم دکتر گفت خانوم روده هاشه دیگه
مسخرم کرد خیلی شیک و مجلسی😑
الان خیلیی بهتر شده
بچه جون میگیره درست میشه
البته یکمم نفخه من ماساژ میدم

ببرش پیش دکتر

نفخ نداره؟ احتمالا نفخ داره
عزیزم توی بیمارستان همه چی بچه رو دکتر اطفال چک‌می کنه چیزی بود خدای نکرده می گفتن

چند کیلوهست؟

نفخ داره.
اینطور باشه میگن نفخ داره بچه

نه نفخ دارع

به دکترش نگفتی؟

سوال های مرتبط

مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۸ ماهگی