۴ پاسخ

از اول

من میزارم کنارم ک اگ خدای نکرده بالا اورد یا توگلوش گیرکرد سریع ببینم بلندش کنم کلا کنارمه اصلا نزاشتم از سه چهارماهگی ک این قضیه ها تموم بشه حالش خوب بشه میزارمش اخه ریسکه بنظرم خطرناکه

از روز اول

عزیزم کدام بیمارستان زایمان کردی

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد 🐣 مامان جوجوممد 🐣 ۱۰ ماهگی