۳ پاسخ

بزار عزیزم از نوزادی بزاری عادت میکنه اگه بزرگ ترشه نمیخوابه

منم هنوز گهواره نزاشتم تو کریر میذارم تکون میدم

می تونی از الان بزاری دیگه خیلی خوبه اما آروم آروم تکونش بده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 روزهای ابتدایی تولد