خانوما از چن روزگی بچه تونو تو گهداره ننو گذاشتین؟

۶ پاسخ

از روز اول

از بیمارستان مرخص شدم کراشتم توش

از روزای اول گذاشتم

از روز اول گذاشتم

دخترمو از روزای اول گذاشتم خیلی راحت میخابه‌.

من نمی دونم بزارم یا نزارم یکی میگه نزار عادت میکنه یکی میگه بزار

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیارادودوقلوها مامان کیارادودوقلوها ۹ ماهگی