از بعد ده روزگی گذاشتم داخلشم تشک وپتو گذاشتم که گود نباشه
از دومین روزش گذاشتم
ننو بچه من بزرگه توش اذیته وگرنه خیلی خوبه
ازاولین روز گذاشتم
از روز اول
من از روز اول گذاشتم
البته چون گود هست تشک انداختم بعد با آغوشی گذاشتمش داخلش
من تاپیکای خانمای دیگه رو دیدم نوشته بودن از روز اول گذاشتیم و راحت عادت کرده ولی باید آروم تکون داد .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.