۶ پاسخ

بهتره بعد از ۴۰ روز ببری بازار و اینجور جاها بخاطر بچه میگم چون تازه به دنیا اومده بدنش یکم ضعیفه

دو ماه و نیم بردمش

من از ۱۰ روزگی بردم اگر هوا سرد هست صبح و ظهر برو که افتاب هست و لباس مناسب تنش کن

نزدیک عید که هوا بهتر شه

پسر من ۲۰ روزه بود که بردمش
ترجیحا توی روز ببر و اگه هوا خنکه گرم تنش کن و پتوام بنداز روش

بستگی به هوا داره،بنظر من الان خیلی سرده مناسب بیرون بردن با کالسکه نیست

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۹ ماهگی
مامان نیکراد جون👼 مامان نیکراد جون👼 ۱۴ ماهگی