۷ پاسخ

من اصلا نذاشتم

من نزاشتم

نگذاشتم

من یکی دوهفتس رو پا میذارم

از همون اول 🙄😳🤦

من از ۱۵ روزگی گذاشتم رو پا خابومدمش

بنظرم عادت نده،بزرگتر میشن پادرد میگیری،،،خودت اسیر میشی

سوال های مرتبط

مامان نورِ خونه🌜 مامان نورِ خونه🌜 ۳ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 روزهای ابتدایی تولد