خانما سزارین دوم از اولی سخت تره یا مثل همن

۱۲ پاسخ

وایی برا من وحشتناک بود خیلی بد بود

واسه من خیلی آسونتر بود

واسه من سخت تر و دردناک تر بود

همه مثل هم نیستن
تجربه ها متفاوته

برای من چون فاصله اشون کم بود خیییلی عوارض دار

سخت تره وحشتناک

دومی خیلی اسونه

اسون تره

نمیدونم ولی شنیدم سخت تره

یکم سخته من سزارین دومم بود ولی آستانه تحمل هرکس متفاوتع با اینکه دومم بود ولی زیاد برام سخت نبود

سخت تره

مثل هم
من چون شکم اول بیهوشی بودن خیلی اذیت شدم
ولی دومی بی حسی بودم راحت تر بودم

سوال های مرتبط

مامان آرش عزیز مامان آرش عزیز ۱۳ ماهگی