من دوقلو دارم سخت که نیست باید بگم وحشتناکه 😩
من فعلا شیر. ب شیرم با اینکه ت شکمه دارم اذیت میشم
من ۸ هفته باردار بودم یعنی همون شیر به شیر میشد
خیلی خوشحال بودم که دوباره زود حامله شدم. چون میگفتم بچه ها باهم بزرگ و هم بازی میشدن
اما متأسفانه دو روز پیش سقط کردم.
امیدوارم دوباره خدا بهم بده
حامله ای؟
کلا بچه سخته واقعا ولی خب دوقلو اگه کمک نداشته باشی هم سخته من خودم ۳تا دارم ۸سال سه سال نیم و۷ماه پنجرشدم🤦
شیر به شیر خیلی بده خاله من هم دوقلو داشت هم شیر به شیر میگه شیر به شیر خیلی بدتره🥲
هردوش دوقلو بد ترررر خواهرم داشته به چشم دیدم سختیاشو
هر دوش سختیا شو داره
ولی بنظرم دوقلو سخت تره
قطعا هر دوتاش سختیهای خودشو داره
من شیر به شیر دارم
زن داییم دوقلو
از نظر اون شیر به شیر خیلی سخت تر از دوقلویه🤦
به نظرم بچه ی دونه ش هم سخته چه برسه به بیشتر، دخترم سه سال و سه ماهش میشه جوجه دومی بیاد.
نگرانم ی وقت حس نکنه کم دوستش دارم وگرنه چون مهربونه میدونم کمک هم میکنه، یا اصلا مهده و سرش گرمه تا دومی هم یکم جون بگیره با هم سرگرم بشن.
فکر میکنم هر دوش سخته، دو قلو که واقعا سخته فکر کنم نمیدونی کدوم رو آروم کنی، جفتشون گرسنه باشن یا نخوابن یا کولیک داشته باشن
شیر به شیر هم تا اولی نیومده باید سختی اولی رو دوباره تکرار کنی، ی پنج سالی از عمر آدم میره بابت این اعصاب و بی خوابی
دوقللو سخته خییییییلللی بی نهایت
شیربه شیرخوبه راحت تره
من دو قلو دارم خیلی خیلی سخته؛ یعنی فکرشم نمیکردم
ب گمونم شیر ب شیر
شیربه شیر من دارم خیلی سخته چون بزرگه هی کوچیکه رو اذییت میکنه نمیزاره بغلش کنی و شیر بدی و اینا
شیر ب شیر بنظرم چون نیازهاشونمتفاوته
من ک دوقلو دارم خیلی سخته
من شیر ب شیر دارم خیلی سخته چون باید مواظب باشی بزرگع بچه کوچیک نکشه خخخ
هردو
هرکدوم سختیای خودشو داره جدان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.